Monday, September 23, 2013

...Diri Saya...

SAYA, seorang remaja yang baru melangkah masuk ke UKM...
Inilah kali pertama saya meninggalkan keluarga saya untuk menyambung pelajaran di peringkat Ijazah Sarjana Muda...

"Nama ape?"
"Dari mane?"
"Pelajar matrik ke?"

INIlah soalan-soalan yang akan ditanya oleh kawan-kawan baru sama ada kawan Melayu atau Cina atau India...ok, saya akan memperkenalkan diri saya sekali lagi di sini, my 1st blog =D

Nama saya ialah LIM CIA SYIN...
Kawan2 saya panggil saya "LIM" or "CIA SYIN"
Senior2 panggil saya "SYINDY"

Saya berumur 20 tahun...
Saya seorang pelajar lepasan STPM...
Sekarang, Saya merupakan seorang pelajar BBA di UKM...

Saya berasal dari Muar, Johor..
Sekarang, Saya merupakan seorang ZABARIAN di UKM...

Saya merupakan anak sulung...
Saya sentiasa berusaha untuk melakukan setiap perkara dengan baik...
Saya berharap ahli keluarga saya dapat berasa bangga dengan apa yang telah saya lakukan...

Saya sangat menyayangi ahli keluarga saya...
Saya sentiasa merindui mereka apabila saya berada di UKM...

OK, I WILL TRY MY BEST FOR MY STUDY IN UKM
NEW LIFE is starting now...

"Yesterday is history . Tomorrow is mystery . Today is a gift

That's why it's called the present"



No comments:

Post a Comment