Saturday, November 23, 2013

...Amali Makmal 1...

Pada 20.11.2013 (Rabu)
Kami set4 telah menduduki Amali Makmal 1

Pada minggu sebelum laptest tersebut,
Sir telah mengajar kami tentang WORD,EXCEL,POWER POINT
Kami juga diberikan soalan-soalan pass year sebagai latihan

Hari sebelum laptest tersebut,
Saya berasa nervous
Saya takut saya tidak dapat menjawab soalan laptest dengan baik
Oleh itu, saya telah mengajak kawan saya 
untuk membuat latihan W&E&PP bersama-sama


Pada Rabu pagi tersebut,
kebanyakan pelajar datang awal dan tunggu di luar makmal
Apabila pintu makmal dibuka,
semua pelajar berebut-rebut masuk ke dalam makmal
kerana setiap orang ingin mendapat komputer yang berfungsi


Saya mengguna komputer no.49 semasa menduduki laptest
Saya berdoa banyak kali supaya komputer tersebut 
dapat berfungsi baik dan tidak ada problem
walaupun saya ada membawa laptop sendiri
kerana saya perlu buat balik soalan laptest jika komputer tersebut "HANG"!!!
Ini akan membazirkan banyak masa
Nasib baik, komputer tersebut tidak "HANG" sampai saat terakhir laptest

Sebenarnya, soalan laptest lebih kurang sama dengan latihan pass year 
Hanya diubah sedikit sahaja
Nasib baik, saya dapat menjawab semua soalan laptest
Tetapi,saya tidak pasti sama ada jawapan saya betul ke tak 

Pada bahagian Mail Merge
Kami perlu menghasilkan satu surat rasmi
Nasib baik lagi, Sir telah mengingatkan kami tentang alamat surat rasmi
Saya baru sedar jawapan tersebut perlu mengikut format surat rasmi

Saya telah berusaha untuk menjawab laptest tersebut
Sorry Sir, jika saya tidak dapat jawap laptest dengan baik

Encik Azzwan, terima kasih atas ajaran dan ingatan yang diberikanWalaupun saya macam sentiasa diam semasa kelastetapi saya sentiasa bersyukur
kerana saya dapat belajar subject ini tanpa berasa stressSir,saya meminta maaf atas kesalahan yang telah dibuat,dan...Sir, jangan berasa kecewa,kami akan terus berusaha lagi =)


No comments:

Post a Comment